+ هنگام ثبت نام سامانه خطا می دهد که تلفن همراه من با تلفن درج شده در سامانه آموزشی/پرسنلی متفاوت است
شماره ای که در فرم ثبت نام وارد می کنید، با اطلاعات خوانده شده از سامانه آموزشی/پرسنلی متفاوت است. با توجه به اینکه شماره همراه شما برای احراز هویت و دریافت حساب کاربری استفاده می شود می باید این خطا را با یکی از دو روش زیر رفع کنید:
- - شماره همراه خود را در سامانه اطلاعات پرسنلی (برای کارمندان و اساتید) و یا در سامانه گلستان (برای دانشجویان و اساتید مدعو) و یا در سامانه مروارید (برای مهرات آموزان) تصحیح کنید و 24 ساعت بعد برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنید.
- - ابتدا در صفحه ورود به سامانه، از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند وارد شوید و سپس ثبت نام کنید.
+ من حساب کاربری گرفته ام. ولی شماره تلفن من تغییر کرده است و می خواهم شماره ثبت شده در سامانه را تغییر دهم
برای به روز آوری شماره تلفن خود، در صفحه ورود سامانه، از طریق پنجره واحد "پنجره خدمات هوشمند دانشگاهی" وارد شوید. پس از ورود دکمه مشخصات کاربری را کلیک کنید. در صفحه مشخصات، دکمه تحت عنوان "به روز آوری شماره همراه" مشاهده می شود که با کلیک بر روی آن شماره همراه استفاده شده برای ورود در "پنجره خدمات هوشمند دانشگاهی"، در سیستم به جای شماره همراه فعلی شما ثبت خواهد شد.
+ در هنگام ثبت نام، خطا می دهد که فیلدهای نام و نام خانوادگی به انگلیسی در سامانه گلستان پر نشده است.
نام کاربری از نام خانوادگی انگلیسی دانشجو در سامانه گلستان ساخته می شود. لذا باید این دو فیلد در سامانه گلستان وارد شده باشد. در صورتی که هر یک از این فیلدها در سامانه گلستان پر نشده است، آنها در سامانه گلستان تکمیل کنید و سپس پس از 24 ساعت در این سامانه ثبت نام نمایید.
+ در هنگام ثبت نام، خطا می دهد دانشجویی با شماره دانشجویی وارد شده پیدا نشد.
این خطا در حالتهای زیر اتفاق می افتد:
- -شماره دانشجویی وارد شده اشتباه است
- -در فرم ثبت نام نوع کاربر اشتباه انتخاب شده است. مثلا کاربر، مهارت آموز است ولی نوع کاربر را دانشجو انتخاب کرده است
- - در اطلاعات دریافت شده از سیستم آموزشی، شخصی با شماره دانشجویی وارد شده وجود ندارد یا هنوز اطلاعات دانشجو در سامانه گلستان ثبت نشده است در اینحالت صبر کنید تا اطلاعات جدید از سامانه گلستان خوانده شود.
+ در هنگام ثبت نام، خطا می دهد که شما مجاز به دریافت حساب کاربری نیستید.
دانشجویانی که وضعیتی غیر از مشغول به تحصیل دارند (مانند وضعیت اخراج، محروم، فارغ التحصیل و ...) امکان دریافت حساب کاربری ندارند
+ در هنگام ثبت نام، خطا می دهد که اطلاعات شما در سیستم پرسنلی پیدا نشد و یا اطلاعات تطابق ندارد.
این خطا در حالتهای زیر اتفاق می افتد
- -در اطلاعات دریافت شده از سیستم پرسنلی، شخصی با کد ملی وارد شده وجود ندارد
- -در سیستم پرسنلی برای کد ملی مربوطه بیش از یک رکورد وجود دارد برای ثبت نام می باید مشکلات فوق در سامانه پرسنلی رفع شود.
- -ثبت نام کننده، استاد مدعو یا حق الندریس می باشد ولی در فرم ثبت نام نوع کاربر را "عضو هیات علمی/کارمند" انتخاب کرده است.
- -نیروهای شرکتی در سامانه پرسنلی دانشگاه ثبت نمی شوند بنابراین در حال حاضر امکان دریافت اکانت را ندارند
+ هنگام ثبت نام، خطای "نام خانوادگی طولانی میباشد" را دریافت می کنم.
. نام کاربری از نام خانوادگی انگلیسی دانشجو در سامانه گلستان ساخته می شود و طول آن محدودیت دارد. برای رفع این مشکل در سامانه گلستان، اجزا فیلد نام خانوادگی به انگلیسی را با فاصله از هم جدا کنید. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی "حسینی تهرانی" هست می باید به صورت "hoseini Tehrani" در سامانه گلستان نوشته شود و نه به صورت "HoseiniTehrani" .
توجه کنید بعد از هر تصحیح در سامانه گلستان می باید 24 ساعت صبر کنید و بعد ثبت نام کنید.
+ هنگام ثبت نام، خطای "هیچ نام کاربری مناسبی برای شما ایجاد نشد" را دریافت می کنم.
- - مطمئن شوید که نگارش انگلیسی نام خانوادگی شما در سامانه گلستان طولانی نیست (به جواب سوال قبل مراجعه کنید)
- - مطئمن شوید در نام انگلیسی، فقط حروف انگلیسی و فاصله استفاده کرده اید در صورت وجود هر یک از مشکلات فوق، نام خانوادگی خود در سامانه گلستان را تصحیح کنید و بعداز 24 ساعت در سامانه ثبت نام نمایید
توجه کنید بعد از هر تصحیح در سامانه گلستان می باید 24 ساعت صبر کنید و بعد ثبت نام کنید.
+ در هنگام ثبت نام، خطای تکراری بودن شماره دانشجویی یا کد ملی را دریافت می کنم
این خطا بدین معنی است که با کد ملی/شماره دانشجویی وارد شده یک حساب کاربری وجود دارد. یعنی اینکه شما در حال حاضر دارای حساب کاربری در سامانه هستید و نمی توانید دوباره ثبت نام کنید.
+ کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
می توانید کلمه عبور خود را از یکی از دو روش زیر بازنشانی کنید:
- - ابتدا از طریق پنجره واحد خدمات دانشگاهی به سایت وارد شوید و سپس با استفاده از دکمه تغییر کلمه عبور، رمز خود را تغییر دهید.
- - از صفحه بازیابی کلمه عبور با استفاده از توکن اقدام به بازنشانی کلمه عبور با وارد کردن کد ملی خود نمایید.
+ نام کاربری خود را فراموش کرده ام
نام کاربری فراموش شده خود را می توانید با یکی از این دو روش به دست آورید:
- - ابتدا از طریق "پنجره خدمات هوشمند دانشگاهی" وارد شوید و سپس در صفحه مشخصات کاربری، نام کاربری خود را ببینید.
- - از صفحه بازیابی کلمه عبور با استفاده از توکن اقدام به بازنشانی کلمه عبور با وارد کردن کد ملی خود نمایید. در پیامک ارسال شده از طرف سیستم علاوه بر رمز عبور، نام کاربری شما نیز ارسال می شود.
+ مشخصاتم را در سیستم آموزش/پرسنلی تصحیح کرده ام ولی در سامانه خطا رفع نشده است.
با توجه به اینکه اطلاعات سامانه های گلستان، پرسنلی و مروارید هر شب آپدیت می شود، پس از تصحیح مشخصات می باید 24 ساعت صبر کنید و سپس اقدام به ثبت نام مجدد فرمایید.
+ هنگام تغییر کلمه عبور، از کلمه عبور ایراد می گیرد.
کلمه عبور می باید حداقل 8 حرف باشد و می باید حداقل یک حرف کوچک انگلیسی، یک حرف بزرگ انگلیسی و یک عدد انگلیسی داشته باشد.